דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות אריזה לתעשיינים 

מאת    [ 01/07/2010 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 3300 פעמים ]

מכונות אריזה

מכונות אריזה הן אחת הפונקציות המרכזיות בכל תהליך ייצור במפעל. מכונות אריזה מאפשרות לארוז כל מוצר בתנאים האופטימאליים והייחודיים עבורו, כך שחיי המדף שלו יאריכו. לכן אם מכונות האריזה שבמפעל מסוים יתקלקלו מכל סיבה שהיא, הדבר יגרום לנזקים כלכליים כבדים מאוד ליצרן.

תארו לעצמכם שבמפעל לייצור מוצרי חלב מתקלקלות מכונות האריזה שאמורות לארוז את הגבינות, המעדנים ומשקאות החלב. במצב שכזה כל תהליך העבודה נעצר, והמשלוח של המוצרים לרשתות השיווק מתעכב בשעות רבות או בימים. יתרה מכך, כשמדובר במוצרי חלב, שלהם חיי מדף קצרים יחסית, כל תקלה במכונות האריזה עשויה להביא לאובדן כלכלי כבד במיוחד. סחורה שפג תוקפה לא ניתן לשווק ולמכור, ואין ברירה אלא להשליכה לפח. במקרה כזה מדובר באובדן עלויות ליצרן, שאין כל אפשרות שיקבל על כך פיצוי.

לכן חשוב מאוד להקפיד על תחזוקה נאותה לכל מכונות האריזה בכל מפעל. תחזוקה תקופתית למכונות אריזה כוללת בדיקת תקינות החלפים, המנוע וכל חלק במכונה. בבדיקות תקופתיות של מכונות אריזה עשויות להתגלות תקלות קטנות, שניתן לתקנן בקלות ובמהירות לפני שישביתו לחלוטין את עבודת המכונה ויגרמו לנזקים ולהפסדים.

גם ערנות של עובדי המפעל לבעיות קטנות בעבודתן של מכונות האריזה יכולה למנוע הפסדים גדולים ליצרן. אם אחד העובדים שמתפעלים את מכונות האריזה שם לב לשיבוש כלשהו בתהליך האריזה, לחלק במכונה שעובד לאט יותר או באופן חריג, הוא יכול להתריע על כך בטרם המכונה תתקלקל לחלוטין.

תחזוקת מכונות אריזה חשובה שבעתיים כשמדובר במכונות יד שנייה. ישנם מפעלים רבים, ובעיקר מפעלים חדשים שאין ברשותם הון עצמי רב, אשר מעדיפים לרכוש מכונות אריזה משומשות על פני מכונות חדשות. מכונות אריזה יד שנייה אינן בהכרח מכונות פחות טובות. לעיתים קרובות מדובר במכונות שעובדות מצוין, אך בעליהן נאלצו למכור אותן כיוון שפשטו את הרגל או הפסיקו לייצר את סוג המוצר הספציפי שנארז במכונה הזו. במקרים כאלו מפעלים רבים מעדיפים לקנות את מכונות האריזה הללו, כיוון שהן מבצעות בדיוק את אותן פעולות, אך עלותן זולה יותר לעומת מכונות אריזה חדשות.

ישנן חברות אשר קונות מכונות אריזה יד שנייה מבעליהן שכבר אינם זקוקים להן. החברה משפצת את המכונות הללו ומוכרת אותם כמכונות יד שנייה בעלות זולה יותר. לכל מכונות האריזה יד שנייה הם מעניקות אחריות מלאה, כך שאין חשש שאלו יהיו מכונות אריזה פחות טובות מהמכונות החדשות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב